KLANTEN EN COMPLIMENTEN SERVICE


 
 

Bestellen & leveren

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

ATTENTIE !!!
Tijdens de Kerstdagen (25 en 26 dec) is het niet mogelijk om de bestellingen af te laten halen door onze verzender.
Daarom worden pakketten die op 24, 25 en 26 december zijn besteld, pas op vrijdag de 27 dec opgehaald door DPD. De champagne mag u dan de 29 of de 30 in huis verwachten.
Mocht u de bestelling voor 31 december op uw aangegeven adres willen ontvangen dan kunt u het beste deze bestellen tijdens de Kerstdagen.
Of direct contact opnemen met Jaqueline Smit om een bezorg afspraak te maken. telnr 06-24922996

Feestdagen 2022

Besteld > Bezorgd
maandag 19 dec > 21-23 dec
dinsdag 20 dec > 22-23 dec 
woensdag 21 dec > 23-24 dec  (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
donderdag 22 dec >23-24 dec of 27 dec
vrijdag 23 dec > 27-29 dec
zaterdag 24 dec > 27- 30 dec
zondag 25 dec > 28 of 30 dec
maandag 26 dec > 29 -31 dec
dinsdag 27 dec > 29 dec -31 dec
woensdag 28 dec > 30 -31 dec 
donderdag 29 dec > 31- 1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
vrijdag 30 dec > 31-1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)

Hoe kan ik zoeken op onderwerp?

Als u zoekt op WEBSHOP komt u in de webwinkel met alle champagnes. 
U vindt hier specifieke categorieën en genres
Hierbinnen kunt u bladeren en artikelen uit dezelfde categorie of hetzelfde genre bekijken.
Bekijk bijvoorbeeld:
"KIES EEN:" kies hier u favorieten champagnehuis. Bijvoorbeeld klik op "LOUIS CASTERS".
Iedere champagne van dit champagenhuis zal dan te keizen zijn.
"KIES SOORT": Millésime, welke jaargang champagnes u kunt kiezen. U kunt kiezen tussen verschillende jaargangen van 1995 tot 2009
Binnen dit genre kunt u de resultaten dan weer verfijnen en bijvoorbeeld: "KIES DRUIVENSOORT als u een champagne wenst van een specifieke druivensoort."
Zoekt u een rose maar wenst u tussen alle champagne huizen te zoeken. Sellecteer dan alleen "KIES SOORT"

Wenst u de sellectie UIT TE ZETTEN dan klikt u weer op "één na bovenste button"

Als je niets selecteert, dan kunt u het gehele assortiment bekijken.

Hoe kan ik snel een artikel zoeken?

Vanaf onze homepage onder de tab ‘Home’, kunt u zoeken in ons volledige aanbod aan producten.
Selceteer op producten of op wijnbouwer bij wijnhuizen.
Binnen de producten kunt u ook zoeken op specifieke kenmerken. Zoals wijnhuis, soort, smaak, gebied, druivensoort of inhouds maat.
Als u niets selecteert, dan kunt u het gehele assortiment bekijken.

Sommige artikelen kunnen (tijdelijk) niet leverbaar zijn. Dit zal dan ook bij het bestellen worden aangegeven.

verzend- en bezorg kosten

VERZEND- EN BEZORG KOSTEN 
Voor iedere verzendverpakking betaalt u een bedrag van € 6,95 incl. BTW. Dit tarief is gelijk voor 1, 3 of 6 fles verpakking. Mocht u 2 dozen bestellen zal hier ook 2 maal de verzendingskosten voor worden gerekend. Alleen tijdens speciale kortingsacties kan hiervan worden afgeweken. 
Mocht u 18 flessen of meer bestellen zal Dis Donc deze op afspraak bij u leveren tegen het verzend tarief.

Dis Donc is gevestigd in Rijen en zal in Noord- Brabant de levering zelf verzorgen tegen een betaling van € 6,95. 

Zover het mogelijk is, verzenden wij een bestelling met meerdere artikelen in 1 x.
Indien u de producten per stuk verpakt hebben is dit mogelijk. 
U moet dit dan wel aangeven in uw bestelling.
U kunt dit aangeven in het vakje " opmerking". Deze worden dan ook zo veel mogelijk per bestelling verzonden. Tenzij anders gekozen.


Betalen

Met welke methode kan ik betalen bij Dis Donc

MET WELKE METHODE KAN IK BETALEN BIJ DIS DONC?

iDEAL | IBAN OVERBOEKING | BITCOIN

Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

 


Bezorging & levertijden

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

ATTENTIE !!!
Tijdens de Kerstdagen (25 en 26 dec) is het niet mogelijk om de bestellingen af te laten halen door onze verzender.
Daarom worden pakketten die op 24, 25 en 26 december zijn besteld, pas op vrijdag de 27 dec opgehaald door DPD. De champagne mag u dan de 29 of de 30 in huis verwachten.
Mocht u de bestelling voor 31 december op uw aangegeven adres willen ontvangen dan kunt u het beste deze bestellen tijdens de Kerstdagen.
Of direct contact opnemen met Jaqueline Smit om een bezorg afspraak te maken. telnr 06-24922996

Feestdagen 2022

Besteld > Bezorgd
maandag 19 dec > 21-23 dec
dinsdag 20 dec > 22-23 dec 
woensdag 21 dec > 23-24 dec  (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
donderdag 22 dec >23-24 dec of 27 dec
vrijdag 23 dec > 27-29 dec
zaterdag 24 dec > 27- 30 dec
zondag 25 dec > 28 of 30 dec
maandag 26 dec > 29 -31 dec
dinsdag 27 dec > 29 dec -31 dec
woensdag 28 dec > 30 -31 dec 
donderdag 29 dec > 31- 1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
vrijdag 30 dec > 31-1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden bezorgd door Vinologixs via de bezorgdienst DPD.
Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door DPD van maandag tot en met zaterdag. 
Bij meer dan 12 flessen zal Dis Donc zelf de bestelling komen afleveren op afspraak.

Wat zijn de levertijden van Dis Donc

De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad.
De artikelen die direct leverbaar zijn, staan meestal binnen 1 à 2 werkdag verzendklaar, waarna deze in bijna 98% van de gevallen binnen 3 werkdagen voor het eerst bij u wordt aangeboden.
De vaste verzend- of bezorgkosten bedragen € 6,95 incl btw en dat geldt per order en per afleveradres binnen Nederland.
In de maand April kan de levertijd iets uitlopen tot 4 a 5 dagen.
Vraag voor uw relatie of Kerstgeschenken om een passende offerte.
Bij een bestelling van meer dan 18 flessen komt Dis Donc de bestelling persoonlijk bij u leveren. Wij maken een afspraak met u wanneer dit voor u schikt.

Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. 
Deze levertijden vindt u bij het betreffende artikel.
De bestelling wordt verzonden wanneer alle artikelen van uw bestelling compleet zijn. We leveren dus alles zoveel mogelijk in één keer.

Alle bestellingen worden verzekerd verzonden.
Wij werken samen met de pakketdienst van Vinologix/DPD. Zij bezorgen op werkdagen (dus van maandag t/m zaterdag) tussen 9 en 17 uur. 
Standaard wordt alleen op werkdagen bezorgd, Levering op zaterdag is alleen mogelijk op aanvraag.
(u ontvangt altijd een track&code zodat je weet wanneer u het pakket kunt verwachten.)

Let op! Tijdens onze vakantie periode en rondom feestdagen kan de levertijd afwijken.
Als dit zo is zal er contact met u gezocht worden om een afspraak met u te maken over de leverdatum. 

Bij spoedorders kunnen wij een toeslag in rekening brengen. Dit enkel en alleen op verzoek en in overleg. 

Spoedorders worden tegen meerbetaling de volgende dag voor een bepaald tijdstip afgeleverd. 
Heeft u de champagne op een bepaald moment nodig dan mag u ons altijd mailen of via de chatbot benaderen om een bezorgdag af te spreken. 
Bijvoorbeeld voor als het een cadeau is en de champagne op een bepaalde dag wilt laten afleveren. Noteer deze wens ook altijd in de chatbot bij uw bestelling.


Overige vragen

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

ATTENTIE !!!
Tijdens de Kerstdagen (25 en 26 dec) is het niet mogelijk om de bestellingen af te laten halen door onze verzender.
Daarom worden pakketten die op 24, 25 en 26 december zijn besteld, pas op vrijdag de 27 dec opgehaald door DPD. De champagne mag u dan de 29 of de 30 in huis verwachten.
Mocht u de bestelling voor 31 december op uw aangegeven adres willen ontvangen dan kunt u het beste deze bestellen tijdens de Kerstdagen.
Of direct contact opnemen met Jaqueline Smit om een bezorg afspraak te maken. telnr 06-24922996

Feestdagen 2022

Besteld > Bezorgd
maandag 19 dec > 21-23 dec
dinsdag 20 dec > 22-23 dec 
woensdag 21 dec > 23-24 dec  (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
donderdag 22 dec >23-24 dec of 27 dec
vrijdag 23 dec > 27-29 dec
zaterdag 24 dec > 27- 30 dec
zondag 25 dec > 28 of 30 dec
maandag 26 dec > 29 -31 dec
dinsdag 27 dec > 29 dec -31 dec
woensdag 28 dec > 30 -31 dec 
donderdag 29 dec > 31- 1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
vrijdag 30 dec > 31-1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

E-mail
Wilt u een e-mail naar de klantenservice van Disdonc.nl sturen? Voor een snelle en correcte afhandeling vragen wij u dit formulier in te vullen. Link formulier
U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@disdonc.nl

Telefoon
De Dis donc Klantenservice is Dinsdag tot en met Zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 12.00 tot 14.00 en van 18.15 tot 19.00 
Het telefoonnummer is 06-24922996. 
Een bericht of what's app sturen mag natuurlijk ook. U word dan zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Postadres
Bent u op zoek naar het adres waar u uw artikel naar kunt retourneren?
Dit kunt u op het volgende adres doen:

DIS DONC CHAMPAGNE
Hydra 8
5175 WS Loon op Zand

Klachten
Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 06-24922996 of een e-mail te sturen naar ons via klachten@disdonc.nl
Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:
casenummer(s). Dit nummer vindt u in de onderwerpregel van de e-mails die u van onze klantenservice heeft ontvangen, tussen de tekens [ en ]
uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer
U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

DIS DONC
T.a.v. Afdeling Klachten
Hydra 8
5175 WS Loon op Zand

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Bedrijfsgegevens:

KvK-nummer: 58319808

BTW-identificatienummer: NL172995814


Product informatie

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

Wanneer kan ik de champagne verwachten tijdens de feestdagen?

ATTENTIE !!!
Tijdens de Kerstdagen (25 en 26 dec) is het niet mogelijk om de bestellingen af te laten halen door onze verzender.
Daarom worden pakketten die op 24, 25 en 26 december zijn besteld, pas op vrijdag de 27 dec opgehaald door DPD. De champagne mag u dan de 29 of de 30 in huis verwachten.
Mocht u de bestelling voor 31 december op uw aangegeven adres willen ontvangen dan kunt u het beste deze bestellen tijdens de Kerstdagen.
Of direct contact opnemen met Jaqueline Smit om een bezorg afspraak te maken. telnr 06-24922996

Feestdagen 2022

Besteld > Bezorgd
maandag 19 dec > 21-23 dec
dinsdag 20 dec > 22-23 dec 
woensdag 21 dec > 23-24 dec  (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
donderdag 22 dec >23-24 dec of 27 dec
vrijdag 23 dec > 27-29 dec
zaterdag 24 dec > 27- 30 dec
zondag 25 dec > 28 of 30 dec
maandag 26 dec > 29 -31 dec
dinsdag 27 dec > 29 dec -31 dec
woensdag 28 dec > 30 -31 dec 
donderdag 29 dec > 31- 1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)
vrijdag 30 dec > 31-1 jan (geen bezorg garantie mogelijk via de post)

WAT IS DE IDEALE DRINKTEMPERATUUR VOOR CHAMPAGNE?

WAT IS DE IDEALE DRINKTEMPERATUUR VOOR CHAMPAGNE? 

De ideale drinktemperatuur voor champagne is zo rond de 10 tot 12 graden.
Dan komen de smaken van de wijn goed tot hun recht.
Een kwartiertje voor dat je de champagne opent, uit de koelkast zetten en op temperatuur laten komen.
Na opening de rest van de fles koel houden in een ijskoeler gevuld met 1/3 water en een aantal ijsklontjes.

Tip: Schenk het glas liever wat vaker bij met gekoelde champagne, dan het helemaal te vullen. Dan blijft de temperatuur mooi rond de 10/12 graden.

ENJOY YOUR CHAMPAGNE CHILLED, NOT FROZEN

Wat houd het in, dat de champagnes biologisch, biologisch-dynamisch of natuurbewust zijn?

WAT HOUD HET IN, DAT DE CHAMPAGNES BIOLOGISCHE, BIOLOGISCH-DYNAMISCH OF NATUUR BEWUST ZIJN? 

Een biologische champagne is champagne gemaakt van biologisch geteelde druiven. Dit betekent dat er in de wijngaard geen kunstmest en geen chemische gewas bestrijdingsmiddelen mogen worden gebruikt. De wijnboeren bestrijden niet de schadelijke ziektes, maar ondersteunen de wijnranken en het leven in de wijngaard op een natuurlijk en evenwichtige wijzen. Ze ondersteunen de wijngaard met kruiden en natuurlijke vijanden van de plaag of ziektes. Een gezonde plant is veel minder snel vatbaar voor een schimmel en kan veel meer schade verdragen dan een chemisch beschermde wijnstruik. 

Voor biologisch-dynamische champagnes gaan de wijnbouwers nog een stuk verder mee met de seizoenen, maanstanden en de cyclus van zijn druiven. Als de maan, het eb en het vloed kan bepalen in de zeeën. Dan kunt u zich ook voorstellen dat dit invloed heeft op de sapstromen in een plant. Er zijn dagen dat een plant extra water opneemt van de bodem. Eigenlijk net zo als een mens. goede en minder goede dagen. De meeste werkwijzen zijn al zeer oud, van ver voor dat er een tijd bestond. Deze tradities is men weer gaan gebruiken en met de kennis van nu is eigenlijk het de ideale combinatie voor plant, mens en dier.

Natuur bewust betekent dat de wijnbouwer zo veel mogelijk biologisch werkt. Niet iedere situatie heb je nu eenmaal in de hand. Als het echt heel erg tegen zit met het weer of als er een plaag heerst in de wiingaard. Dan zal een biologische wijnbouwer dit accepteren en het grote verlies voor goed nemen. Iemand die natuur bewust teeld zal toch op een bewuste wijze proberen zijn oogst niet verloren te laten gaan. Men gebruikt op zeer beperkt en gedoceerde wijze dan natuurlijk bestrijdings middelen. 
 


Retourneren

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?

Heeft u een klacht dan doen wij er alles aan om deze voor u op te lossen.
Zodra wij uw bestelling onbeschadigd hebben ontvangen op ons retouradres, wordt het betaalde bedrag teruggestort binnen 14 dagen.
Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen.
Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u heeft gekozen.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@disdonc.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?

U kunt uw artikel binnen 14 dagen na aankoop als volgt retourneren:
Stap 1. Stuur een mail met u rede en toelichting waarom u de aankoop wil retourneren.
Stap 2. Wacht op bevestiging van de mail, zodat wij van u retour zending op de hoogte zijn.
Stap 3. Verstuur het pakket, met pakbon en kopie van de factuur in onbeschadigde originele verpakking terug.
Is deze niet onbeschadig dan een veilige degelijke verpakking. Zorg dat het product onbeschadigd is en aankomt bij Dis Donc
Stap 4. Laat Dis Donc weten dat het pakket is verstuurd is. Bewaar de bevestiging totdat u bericht krijgt dat de retourzending goed ontvangen is.
Stap 5. Zodra Dis Donc uw retourzending ontvangen en verwerkt heeft, ontvangt u een e-mail. De e-mail geeft aan wanneer u de terugbetaling of het vervangend artikel ontvangt.